INSERT INTO, SELECT, UPDATE w obiektowym PHP

2015-07-12 20:40:03 Post #1 gość_Hexodecymalnie

Witajcie,
tak jak w temacie. Szukam i szukam ale coś ciężko mi cokolwiek ciekawego odnaleźć. Chodzi o to w jaki sposób wykonywać NAJPROSTSZE zapytania przy wykorzystaniu obiektowego PHP. Prosiłbym o jakieś rady opatrzone prostymi przykładami. Nie podawajcie linków do innych, skomplikowanych lektur, gdyż w temacie programowania obiektowego jestem początkujący.
Pomoże ktoś?
Pozdrawiam.

2015-07-12 21:54:48 Post #2 nospor

Zaprzyjaźnij się poprostu z PDO i tyle

2015-07-13 00:02:37 Post #3 gość_Hexodecymalnie

Zależało by mi na tworzeniu kodu obiektowego. W większości przykłady dla PDO przedstawiane są w postaci strukturalnej, np:
https://pl.wikibooks.org/wiki/PHP/Biblioteka_PDO

2015-07-13 14:24:52 Post #4 nospor

PDO samo w sobie jest obiektowe. Podane przez Ciebie przykłady są jak najbardziej obiektowe bo uzywasz obiektu PDO.
Jak ci bardzo zalezy to wloz tamtego kody w klase i masz otoczone obiektówką.

2015-07-14 16:29:02 Post #5 gość_Hexodecymalnie

Ok. Wcześniej korzystając z PDO nawet nie wiedziałem, że piszę obiektowo Do rzeczy. Utworzyłem sobie na potrzeby tego wątku, taki jakby krótki, mini skrypt(niby rejestracji). Użyłem PDO oraz "oplotłem" całość w klasę.
Kod wygląda tak:
http://pastebin.com/xz5xcD4b

Pozornie wszystko działa, rekordy dodają się do bazy; jednak jestem świadom tego, że można to zrobić lepiej. Nie dążę do wyłudzania kodu, po prostu napisałem sobie coś na szybko aby sprawdzić czy Twoje rady działają. Czy możesz mi podpowiedzieć coś odnośnie tego skryptu, jak pisać obiektowo? Czy zmierzam w dobrym kierunku, czy jakieś błędy popełniam? Rzuć okiem proszę.

2015-07-14 16:44:44 Post #6 nospor

1)
error_reporting(E_ALL);
ini_set('display_errors', 1);
Takie rzeczy maja być gdzieś na początku głównego skryptu a nie w kodzie klasy

2) issetREGISTER - co to za nazwa funkcji?

3) Obiekt PDO ma byc przekazywany do klasy a nie w niej tworzony