[ZF2]Problem z instalacją frameworka na serwerze

2015-04-10 19:36:38 Post #1 goshia

Witam, jestem bardzo początkująca w Zend Framework 2. Na swoim serwerze zainstalowałam ZF2 wraz z aplikacją Skeleton (hosting 1and1.pl; wersja php 5.4.22) bez najmniejszych problemów. Projekt ma być jednak docelowo na serwerze klienta - niemieckim serwerze - hosting 1und1.de; wersja php 5.3.3. I tu pojawił się problem. Zainstalowałam poprzez netbeans z odpowiednią wersją php a tu mi wywaliło błąd :
"Fatal error: Uncaught exception 'Zend\Loader\Exception\InvalidArgumentException' with message 'Autoloader class Zend\Loader\StandardAutoloader must implement Zend\Loader\SplAutoloader' in /var/www/vhosts/s16908414.onlinehome-server.info/register/registration/vendor/zendframework/zendframework/library/Zend/Loader/AutoloaderFactory.php:91 Stack trace: #0 /var/www/vhosts/s16908414.onlinehome-server.info/register/registration/vendor/zendframework/zendframework/library/Zend/ModuleManager/Listener/AutoloaderListener.php(34): Zend\Loader\AutoloaderFactory::factory(Array) #1 [internal function]: Zend\ModuleManager\Listener\AutoloaderListener->__invoke(Object(Zend\ModuleManager\ModuleEvent)) #2 /var/www/vhosts/s16908414.onlinehome-server.info/register/registration/vendor/zendframework/zendframework/library/Zend/EventManager/EventManager.php(468): call_user_func(Object(Zend\ModuleManager\Listener\AutoloaderListener), Object(Zend\ModuleManager\ModuleEvent)) #3 /var/www/vhosts/s16908414.onlinehome-server.info/register/registration/ve in /var/www/vhosts/s16908414.onlinehome-server.info/register/registration/vendor/zendframework/zendframework/library/Zend/Loader/AutoloaderFactory.php on line 91 ".
Nie wiem co ma już robić. Przeszukałam sieć. Utknęłam z tym od trzech dni, a projekt jest dość pilny i musi być zrobiony w ZF2. Nadmienie, że dostęp do SHH jest zablokowany. Ratunku, co mam robić. Pomóżcie !!

Odpowiedz

Ostatnio komentowane

1. Pager 2.5.1 oraz EPa... Na szybko2